سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفریده را فرمان بردن نشاید آنجا که نافرمانى آفریننده لازم آید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :23
کل بازدید :118960
تعداد کل یاداشته ها : 234
103/1/31
3:27 ع


مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد قدسیان[164]

خبر مایه

باتوسل کرده ام پرچم علم

می گزینم جمع خودتاپای دم

آرزودارم جهان داری کنم

پرچم دین رابه عالم گسترم

حرف حق رامی زنم من بیشمار

درمقابل آمدندقومی سوار

من بگویم حق خودرابی حجاب

درمقابل اودهدهریک جواب

دادخودراسردهم حق بامن است

تازه باشداین نهال خون داده است

هریکی تفسیراوازحدفزون

من شدم مبهوت خودباجمع دون

من که خودتک آمدم تک می روم برسوی یار

باجماعت دست یارافتدبکار

تک بیایی تک روی ازجمع خود

اصل فرداست زی کنددرجامعه

نزدمیزان فردیت راطالبه

گرچه درجمعی بکن فربه عمل

تجربه داری بکن آیداجل

قدسیان اردرسکوتی یابه فریادی بلند

گررضایت دارداواوراپسند


95/9/16::: 10:26 ع
نظر()